Ja invadrare hjälpte till att bygga upp Sverige

Förra blogg inlägget jag skrev fick många kommentarer vilket är kul. Först och främst så ogillar jag inte alla invandrare. Jag vet att invandrare hjälpte till att bygg upp Sverige till vad de en gång var. Men jag tror inte dessa invandrare gillar vad som hände på 90-talet. Jag har många invandrar vänner. Och det som hände på 90-talet är inte invandrares fel, felet var vår fina politikers som samlade alla i förorterna. Utan att hålla koll på vad man släppte in. Största felet var att ge bidrag utan motprestation. ”ni behöver inte lära er något” här har ni pengar.

I dagen Sverige får man inget gratis om man är Svensk men flyktingpolitiken har nog inte förändrats. Sjuka utförsäkras när de inte kan jobba de jagas med blåslampa. Men så fort ett krav kommer på invandrare så är det rasism. Jag tycker inte man skall utvisa invandrare som jobbar och sköter sig. Tvärtom man skall belöna dessa. Låt dessa vara föredömen för resten av flocken.

Det jag vill ha sagt att politiker får sluta jaga sjuka och börja ställa krav på våra invandrare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0