Svensken backar och tittar ner i marken

Det har varit lugnt t med bloggandet ett tag nu, men är det dags igen. Irritationen och misstroendet växer igen. Är det så att vi svenska backar ju mer invandrarna tar för sig? I veckan läste jag om en muslimsk man som fick skadestånd för att blivit kränkt av arbetsförmedlingen. 60 000 ficka han. Men i grund och botten var det han som kränkte den kvinnliga chefen som han vägrade ta i hand.

Detta är diskriminerande av den kvinnliga chefen. Nu gick hon inte vidare med detta utan valde att att inte anställa den muslimske mannen.

Arbetsförmedlingen gjorde inget fel med att stänga av mannen. Men enligt DO så gjorde de ett stort fel. De blandade in religionen i sitt beslut.

Beslutsfattare måste bli bättre på att formulera sin beslut. Så att alla dörrar till anmälningar DO stängs igen. Det är den muslimska mannen som gjorde fel, följer de inte normer som vi svenskar följt i 100 år kan de åka hem till sin grotta och umgås med frugan och kamelen.

I nästa blogg skall jag berätta om min religion jag är nämligen djpt troende och enligt min religions regler så finns det saker man inte får göra.


Kommentarer
Postat av: Milo

Visst var det en svensk som "backade" men jag tror att det var ett helt gäng med andra svenskar som ansåg att det var rätt. Hmm jag undrar vems åsikt som väger mest där?



Och givetvis ska de ta hans religion i tillsyn, vad hade du själv som nu säger att du är så religiös gjort om någon hade gjort något som inte accepteras inom din tro.



En invandrare är inte en muslim bara för att ni säger det.



Det finns Judar, KRISTNA, hinduer, buddhister, ja alla möjliga soreter men ändå så påpekas det ALLTID att personen var en MUSLIM.



Är det för att Muslimer har en stark tro?



För att de faktiskt följer sina budord?



För att deras religion har hållt sig stark så länge medans eran egen tynade bort för länge sen?



Ja, jag vet inte vad mer jag ska behöva ta upp för att klargöra mig på den punkten, men vissa kommer väl säkert komma med några makabra uttryckelser inom snar tid.

2010-02-14 @ 00:56:20
Postat av: Milo

Och NEJ, jag är inte muslim, jag är i själva verket Agnostiker.



Utifall att ni hade tänkt påpeka något om saken.

2010-02-14 @ 00:59:14
Postat av: Santos

Eftersom horan som skriver dessa inlägg gillar och få livliga diskussioner borde man la ta och kopiera länken till sidan och skicka runt den till alla invandrare! De kmr du gilla va? De kmr säkert finnas massa med intressanta tankar o olika kunskaper om hacking o andra grejer, som sagt ENLIGT ER KUK SUGARE HÄR är vi invandrare är kriminella, nej förlåt mig adolf o wannabe goerge bush jag mena muslimer inte invandrare lycka till med mohammed karikatyr som du säkert sitter o ritar som streck gubbe fucking skit unge ! va en riktig man istället o väx upp du e endå 32 år lite mer vett borde du ha och alla andra som som har negativa åsikter o händelser !

2010-02-14 @ 09:13:28
Postat av: Santos

ännu ett patetiskt SD inspererat misstag utav er på den här sidan igen ! i förra blogg inlägget så har han inget emot de invandrare som sköter sig och betalar sin skatt men i de här inlägget så tycker han ändå att invandrare e dåliga och de är de som han tyckte var bra i förra. Inte den stackarens fel att hans religion är som den är alla har sin rätt till tro, men de är ändå moralisktw fel mot den kvinnliga chefen och de är arbetsförmedlingen som har gjort fel här o inte den sökande eller arbetsgivaren.. Fan vi SD anhängare forsätter o förvåna alla med era pinsamma misstag hela tiden ska ni aldrig ta o lära er så ni lyckas komma in i riksdagen någon gång ?!

2010-02-14 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0