Nu är jag tillbaka!!!!

Det var ett tag sedan

Men nu känner jag ett behov att skriva av mig , I veckor har jag sett hur SD har misshandlats i media. Tv4 Aftonbladet bedriver sina mobbning kampanjer av olika slag, allt för att få Sd i dålig dager , Man kan läsa hur vänster och höger planer att sammarbeta för att SD inte skall få vågmästar ställning. Men vad hände med demokratin?

Man röstar på det partiet man vill skall föra sin politik, inte att de skall gå ihop över blockgränser för att göra upp för att utesluta ett parti. Se detta Sverige som sossarna byggt upp tillsamman med invandrarna som kom på 60-talet. Då var Sverige ett bra land. Jag tror inte 60-talets invandrare är särskilt nöjda vad som hände på 90- talet Då invandrare välde in över våra gränser. Få av dessa 90 talets invandrare har anpassat sig till svenska värderingar. Tvärtom de har börja kräva en massa. Det är nu vi svenskar måste sätta foten i marken. Detta är vårat land rätta er efter våra lagar eller packa er väska och stick.

 


Kommentarer
Postat av: Elm

Fin blogg :) Besök gärna min ^^

2009-10-27 @ 18:53:53
URL: http://storamolnet.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-27 @ 19:10:39
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: kan du läsa mina dikter och texter som jag skrivit. skulle vara jätte snällt. behöver lite råd och åsikter.



Beloni.devote.se, där text blir verklighet

2009-10-27 @ 19:18:25
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0