Vilka sitter i fängelse?

Tjenare

Några tankar!

vilka har det sämst i vårat samhälle i dag? Jo våra äldre som är på vårdhem de kommer nästan aldrig ut ur sina rum. Och någon riktig mat får det inte heller, Det får ligga på sina rum och invänta döden som kommer om några år. Detta är inte värdigt av slut på livet för de som byggt upp vårat land.

Några som dock lever i lyx är våra kära fängelse kunder. God mat Tv på rummet med alla kanaler och man får gå ut och rasta sig minst en gång om dagen. Någon som ser vart jag vill komma?

Eftersom livet är slut när man hamnar på äldre boende, så kan man likaväl göra samhället en tjänst och ta död på en kriminell eller knarkare. Du får betalt i att leva i lyx med god mat och all annan lyx de har på våra fängelser. Istället för att ruttna bort i ett vitmålat rum och få din mat i en bytta som de värmt i en micro

Alla vinner på detta upplägg vi blir av med kriminella svin och knarkar jävlar och våra äldre får en dräglig tillvaro på livets slut. Egentligen skulle man inte behöva skriva denna bloggen men samhället är fel när kriminella klagar på hur de behandlas, samtidigt så ser man varje dag hur äldre vanvårdas på våra äldreboenden. Jag gnäller inte på personalen de gör allt de kan .

Jag menar att det skulle vara tvärt om fångarna kunde få ligga med skit i sin blöja i två dagar innan den byttes och sen skulle de får är micrad skitmat med noll näring i. Det mina vänner skulle jag kalla fängelse straff. Synd bara att det är våra äldre som sitter i fängelse.


Kommentarer
Postat av: Svensken

Någon som inte håller med?

2009-11-07 @ 09:40:11
Postat av: Anonym

Allt de du skriver är sant.Den som inte håller med vet inte mycke om vårat samhälle,du får nog ta del av vad som händer.Har du inga gammla i din när het,de kan du inte ha jag tycker synd om dej

2009-11-07 @ 09:51:35
Postat av: Inte idiot

Ditt blogginlägg har flertalet stavfel och särskrivningar, du klagar på invandrarna men lär dig skriva själv vetja? De som håller med dig kan inte heller stava, hur dum får man vara när man särskriver "närhet"?? Jag tycker dock att du har rätt men försök stava rätt. Pinsamt.

2009-12-04 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0