Somalia svenskar

Idag fick vi reda på att de ”svenska” somalierna som åkte ner till Somalia för att strida på rebellsidan, blev värvade på en fritidsgår i Rinkeby. Så bra koll har svenska myndigheter på vad som händer i våra förorter. På radion kunde jag höra att radio-prataren förvånades av att detta händer i Sverige. Hur ”svenskar” rekryterades för att strida på rebellerna sida. Jag själv är inte det minsta förvånad, jag är mer förvånad att SÄPO visste om att det hände.
Grattis SÄPO. Frågan är vad sverige gör nu lägger de allt krut på att få hem dessa ”vilseledda” ungdomar eller lämna de åt sitt öde. Jag tycker att vi kan rensa bort dessa människorna namn i våra register och gå vidare. De har åkt di av egen fri vilja och har inget med Sverige att göra. Ni som tycker synd om


Kommentarer
Postat av: Föga förvånande.

Konstigt nog blir jag inte förvånad över att denna främlingsfientliga blogg leds utav en icke läs och skrivkunnig.

2010-01-05 @ 13:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0