Nyår i Angered

Nu är det snart nyår och innebär Raketer och bomber. Sånt som våra kära flyktingar flytt ifrån. Man borde tycka att dessa människor inte skulle stödja denna industri men där tar ni fel. Från första dag det blir lagligt att sälja denna skit börjar det panga som satan. Det är inte på gatan det smäller det är överallt. I garage i trappuppgångar, papperskorgar. Men det stannar inte där djur och människor råkar ut för dessa ligister.

Vi svenskar skall visa hänsyn att de kommer från krig och elände men när de förstör djur och människor är det ingen som bryr sig. För det är ju synd om de.

Jag tycker synd om de brandmän och poliser som kommer mötas av dessa fyrverkerier i sitt jobb. Någon sympati har jag inte för de små ungjävlarna som bränner bilar och trakasserar polis och brandmän.

De som betalar priset för våra fina invandring är vi svenskar, fast vi fattar inte det ännu. Men snart går det snart upp ett ljus för er med.


Kommentarer
Postat av: malin

De visar igen respekt för vare sig människor eller djur, vill dom skjuta av denna jävla skit så ska det göras ute på öppna fält och inte i bostadsområden, torg, trappuppgångar m.m.

Men dom får ju för fan inte lära sig vanligt svenskt sunt förnuft !!!!



2009-12-29 @ 15:06:50
Postat av: Nyberg

Så jävla klockrent.

2010-01-05 @ 19:14:16
Postat av: Santos

Fuck you rasist kuk sugare! bara för att du är en outbildad horunge som inte vågar gör ett skit i ditt liv utan bara var feg o sitta bakom en data o skriva sånt här visar hur ociviliserad du själv är och att du är sämre än alla andra! du har säkert inget emot o åka till turist områden som är i ett muslimskt land o då följer du inte heller allt som är vanligt i de landet utan du fortsätter vara en uppblåst svensk som tror sig bättre, så vafan förväntar sig folk att alla ska vara som varandra när ingen anpassar sig din fucking tröga jävel du har säkert inte ens gått ut gymnasiet och de tyder din inkompetens på.....

2010-01-06 @ 01:41:34
Postat av: malin

du är då fan inte mycket bättre vilket jävla språk du använder dig av kuksugare och upplåst jävel hmm

2010-01-06 @ 12:50:44
Postat av: Nyberg

Santos ----> Djungelman med djungelspråk

2010-01-06 @ 13:40:53
Postat av: Santos

Nyberg kör upp en dildo i dig själv o håll käft!



Hade ni inget bättre och komma med än att påpeka mitt vulgära språk? För er "adla" svenskar vulgär betyder, rå, osmaklig fucking kalla de vad ni vill ni kommer ändå inte fatta vad de betyder säkert för ni lever i okunskapens värld!



En till sak i Angereds trakterna så är de 60% svenskar och 40% med etnisk bakgrund. Så en svensk i angered är de inte....

2010-01-06 @ 16:05:17
Postat av: Milo

Hahahaha SUG PÅ DEN ERA RASISTER! Gå o göm er i era grottor!

2010-01-06 @ 16:12:31
Postat av: Svensken

Santos vilket språk du har . du är säkert en bildad kille. Men de som vet så ljuger statstiken.Hur jävla stort är Angered? av de 60% är svenskar så är 80% över 70 år 5% är knarkare eller alkisar så de kan du inte räkna in...

2010-01-06 @ 17:42:17
Postat av: Santos

så du säger att de är bättre o vara pundare o alkis som dig än att bara skjuta raketer ? tänker ni ens när ni skriver?!...

2010-01-06 @ 20:47:37
Postat av: Nyberg

Men lilla Santos dina intressen får du ha för dig själv, kanske borde söka hjälp för dina udda intressen.

2010-01-06 @ 21:45:07
Postat av: Nyberg

Men lille Santos tack för du delger oss dina intressen, men NEJ TACK de får du hålla på me för dig själv.

2010-01-06 @ 21:47:21
Postat av: Santos

Patetiskt o skriva två liknande kommentarer några minuter efter varandra o de bevisar bara att ni inte tänker inte alls i de ni gör.. o vilka fucking intressen e d du tar upp kan du ens läsa? du vet de e faktist svenska som vi skriver inte något fantasi språk som du har!

2010-01-06 @ 22:06:49
Postat av: Nyberg

Ja du SVETTOS, dina intressen var ju de du skrev att ja skulle göra i en annan komentar, men tyvärr vill jag ej vara delaktig i dina intressen. Aja Svettos nu har ja annat för mig så du får ta din kvälls banan o gå lägga dig.



Ps Skala bananen först!

2010-01-06 @ 23:05:44
Postat av: Santos

Ska du på ett kkk möte eller? mycket underligt att jag som har en annan etnisk bakgrund bara att min svenska är mycket bättre än er! De tyder bara på att ni är misslyckad i era liv och vill lägga skulden på någon annan precis som tyskarna som hade judarna som en ursäkt för sitt misslyckande, bara att ni lägger de på muslimerna :/ Och de är bara tack vare USA som hatet för den här religionen har växt så mycket är för att folk är så tröga att de inte har hjärnan för att utforska saker sj! främlingsfientlighet är enda orsaken till fegheten för utveckling men de förstår inte outbildade människor som er som inte har kontroll över er egen vilja o självkänsla!

2010-01-06 @ 23:21:02
Postat av: Svensken

Den som är rasisten här är du Santos. Är man rasist för att man har en åsikt som inte stämmer överens med ditt kommunistiska samhälle. Om nu muslimerna är så vänliga så borde de inte bli så jävla arga över en teckning av muhahmmed. Håll med att de är jävligt långsinta. 3 år efter att teckningen försöker de mörda tecknaren. Och du jag gillar ingen religion, människan behöver inte religionen Men de vågar inte tro på sig själva.

2010-01-07 @ 17:09:13
Postat av: Santos

Ey asså är du fucking frisk i din lilla hjärna ge mig ett fucking exempel på nått kommunistiska som jag har sagt eller liknande! Som vanligt såna rednecks som er tar grejer från andra o klistrar in hjärntvättade varenda en o du som säger att de inte vågar tro på sig själv... Konstigt att jag e rasist som har en en tjej som e svensk o min dotter kmr från henne, bästa vännen är samma sak han e svensk men de är människor som kan tänka för sig själva o faller inte för grupptryck som ni gör! Du kan näman exkat vilket land som helst o jag känner någon från de landet men klart att jag har saker emot vissa människor men inte alla, jag drar inte alla över en kant som ni gör!



Asså du kan inte ta in psykfall i de där den människan har en störning df tog de honom tre år och göra de o hoppas de tar honom 300 år o komma över sitt straff. Den människan är en riktig kuksugare som fuckar för andra! Den bilden föreställde en helig människa inom deras tro och de är samma sak som när kristna blir sura när folk säger att jesus var svart. Who the fuck cares religion är skit för människor som inte kan hantera den rätt o tolkar skrifter fel precis som de extrema. Men den ska respekteras för de som tror o följer den rätt o de är dem man kan kalla för Kristna, judar, muslimer o allt annat som finns men sen så är de bara vart gränsen för extremt går för vissa...

2010-01-07 @ 18:52:48
Postat av: Arg

Santos du säger att du inte drar alla över en kant, som för övrigt ska vara över en kam. Dessutom skriver du "såna rednecks som er." Detta är väl att dra alla över en kam och dessutom baktala rednecks. Om du hade varit bildad som du påstår så hade du vetat att rednecks är lantisar från USA, alltså inget fel på dem. Men du använder det som en typ av fult ord, väx upp och sluta fjanta omkring i andras bloggar. Vill du inte läsa? Se då till att packa dig härifrån.

2010-01-07 @ 23:17:02
Postat av: Svensken

Santos jag kan hålla med att det finns många bra invandrare men det är inte de som syns. Jag har oxå vänner med invandrar bakrund. Men jag är jävligt trött på kriminella invandrare som det daltas med. Många håller med mig att gör man grövre brott så skall man ut ur landet. Jag har inget emot Abdulla som jobbar för hemtjänsten. men Achmed som kastar sten och bränner bilar för att komma in i gäng tycker jag inte synd om. Vi har en moské i Göteborg det finns planer på 5 till på hisingen.



får vi bygga kyrkor i somalia? Nej aldrig i helvete.

2010-01-07 @ 23:32:52
Postat av: Santos

arg sug av mig ingen bryr sig om du är arg eller glad! jag vet inte vilket årtionde du är född i men tidigt 1900-t ? de jag har lärt mig är att man säger en kant o tycker att de låter bättre än kam.. O de enda jag drog över en kant var de andra tröga idioterna som håller med honom inte hela svenska befolkningen som de gör med invandrare. Kriminalitet finns överallt o kmr alltid att göra de, de är inte som att sverige har varit brott fritt i flera tusen år o så kom blattarna o förstörde allt som han får de o låta som.. Du behöver inte heller säga till mig saker jag redan vet om jag inte visste vad de va så hade jag inte använt ordet.. Rednecks är människor som inte kan byta sina tankegångar helt enkelt för att de är för dumma för att kunna göra de o följer exkat vad andra säger KKK hade en massa rednecks o du tycker inte att de är nått fel på de?!



Kasta ut exakt alla som gör nått gör som england eller ryssland tidigare i historian skicka folk till ociviliserade områden de förtjänar inget bättre än de för mördare och våldtäktsmän pedofiler o allt äckel borde få lide håller med mycket om de du skriver men inte den sidan du tar upp om BARA invandrare! Jag själv är inte muslim men tycker att en moske är en riktigt fin byggnad men de räcker med en för varje gren inom islam o de är la två? fem är överdrivet inom den ytan på hisingen. De finns redan kyrkor i somalia men dom har samma problem som alla andra länder o de är att folk vägrar o acceptera andra tro o bakgrund..



Jag säger exakt samma sak till mina invandra kompisar om de baktalar någon annan så tro inte att jag bara är på er!

2010-01-07 @ 23:52:37
Postat av: Anonym

Lev som du lär eller kryp tillbaks under stenen du kom från Santos.



Ps

Det heter visst alla över en kam

Ds

2010-01-08 @ 15:49:14
Postat av: Santos

kryp in i de rövhålet som du fick luft ifrån!



De gjorde de säkert för flera år sen men d e nya tider och nya termer växer fram tex som sug av mig, knulla din mamma...

2010-01-08 @ 16:09:24
Postat av: Anonym

PS i aint got time for rednecks mother fuckers like all of you guys så låter er vara ifred nu! But u got owned fuckers

2010-01-08 @ 16:45:07
Postat av: Arg

Man äger inte någon genom att prata massa strunt, åk nu härifrån och hoppas aldrig jag får se dig igen.

2010-01-11 @ 10:07:53
Postat av: Invandraren

Santos!!! Fy fan vad jag skäms över dig!!

Du skriver att din svenska är bättre än svenskens, men av att läsa dina inlägg, så fattar man att du är en invandrarkille som har ett mycket dåligt ordförråd. SFI är kanske något för dig?

Skärp dig!!! Inte konstig svenskarna blir rasister, du är ju ett levande exempel på varför man blir det:(

2010-01-11 @ 18:33:55
Postat av: Milo

Arg, Shut the fuck up din jävla bonde, gå och göm dig så man slipper se dig NÅGONSTANNS!



"Invandraren", tragiskt att du behöver låtsas vara en "invandrare" för att du inte kan skydda dig som den SVENSK du är.



Patetisk blogg skrivet utav en patetisk människa föld utav patetisk folk med patetiska liv.



Ett inlägg till eller en kommentar så kommer jag personligen att anmäla denna sida till blogg.se och SKRIBENTENS ISP!



HADE DET INTE VARIT FÖR INVANDRARE SÅ HADE SVERIGE BARA VARIT ETT LAND MED UTVANDRARE!



2010-01-15 @ 02:14:21
Postat av: banankarneval

Milo milo du har visst glömt en sak. Vi är i sverige o i sverige får man vädra sina åsikter. Där du kmr ursprungligen ifrån gäller kanske inte yttrandefrihet. Så sorry tjejen dina diktaturfasoner gäller ej här.



Pluss hade sverige haft fungerande invandringspolitik hade inte denna människa som driver/skriver denna blogg behövt ta upp problem som den ökade invandringen från mellanöstern givit oss nordbor/europeer.

Oh just de me tanke på ditt namn valde dina föräldrar ditt namn genom att välja en bokstav var till ditt namn??

2010-01-15 @ 13:03:50
Postat av: banankarneval

Milo din lilla bananplockare! Fi fan vilket fult namn du måste vara MOBBAD

2010-01-16 @ 14:58:26
Postat av: Invandraren

Milo.....Vet inte vem som e mest patetisk och tragisk här, men faktum är att jag är invandrare. Jag är inte ens svensk medborgare.

Känner du dig överlägsen när du måste hota och använda svärdomar?

2010-01-16 @ 20:09:13
Postat av: Anonym

Ha ha ha Milo nu måste jag ju fortsätta att blogga som sagt jag avänder bloggen för att skriva av min frustration över dagens samhälle. Så snart kommer det ett nytt inlägg.

2010-01-17 @ 13:39:43
Postat av: Click

det finns bara 2 sorters svennisar... ALKISAR och PEDOFILER. o tycker du att det är mycket i angered. vänta om några år så har vi tagit över helt. haha . inga jävla potatis ätare ska styra landet, som knappt syns på kartan. broshan bananbåten släppte av oss fel här, vi skulle egentligen inte hit. men som tur såg jag några blondiner där jag blev avsläppt o nu ger jag dom kuk. som ni fisar har lite av. gå o kolla på så ska det låta eller bingolotto ellr allsång på skansen. sluta larva dig här din fjant. förresaten e din mamma blond? isåfall e du min pöjk ha ha

2010-01-17 @ 15:46:20
Postat av: Milo

@ banankarneval, nej förlåt mig för att mina föräldrar inte var lika smarta som dina och döpte mig till banankarneval ditt jävla miffo.

Sen så räkna inte dig själv som en europé för det finns fan inget annat land i hela jävla europa som är lika efterblivet som Sverige.



@ Invandraren, jag spottar på dig och den efterblivna fittan du kom ur din lajvare.

2010-01-27 @ 18:11:45
Postat av: Invandraren

MILO......måste nog va den mest efterblivna människa som finns här....eller en liten 12-årig invandrarpojke som får stryk hemma

2010-01-29 @ 20:18:26
Postat av: Milo

Jag ser inte ens en mening med att lägga en kommentar angående det där förutom för att säga att, du är patetisk och att jag skäms över att relateras i samma minoritetsgrupp som dig.



Och ja, visst är jag 12 år gammal, därför stavar jag bättre och argumenterar på ett mognare sätt än dig och alla andra.

2010-01-31 @ 03:45:48
Postat av: Invandraren

Mognare??? Du kommer nog aldrig bli mogen du Milo!

2010-02-01 @ 18:16:55
Postat av: Anonym

Han är iaf mogen nog för o vara sig själv och inte gå under falsk identitet...

2010-02-01 @ 18:38:34
Postat av: Invandraren

"Milo" är för mig ingen identitet..... Kan ju vara lika mycket smeknamn som mitt tex... det kan vara en förkortning av sitt verkliga namn.... Nej du, han är inte mindre anonym än vad jag och du är....

2010-02-02 @ 18:25:18
Postat av: Santos

guess who's back mother fuckers ! Lyssna din fucking kuk sugare spela inte någon annan din fega jävel! Du kan lika gärna vara jimmie åkesson med de dåliga argumenten o patetiska försöken för att övertyga andra med dina lögner, man märker på ditt skrift språk att du inte är invandrare ursäkta mig om andra tar upp men de är för lamt för att vara en invandrare o jag säger inte att du ska använda svordomar etc men du är svensk! Så ruttna som ni alla e så kmr ni köra med samma gamla argument som för ut så lika bra o sätta er på plats redan nu medans jag knullar era tjejer! Nej jag känner mig inte överlägsen med hjälp utav svordomar, JAG ÄR HELT ENKELT ÖVERLÄGSEN utav naturliga skäll... Och så finns de olika språk som man använder de formella och de informella där den ena e finare än de andra och att man använder de i lika sammanhang med människor och ni är verkligen sten fula kan jag tänka mig, tjocka tjejer killar med öl mage som inte har lyckats med nått i sitt liv och försöker skylla sina misstag på andra men självklart i smyg för ni vågar inte säga de rätt ut ! plus att Namnet MILO är något som har funnits ganska länge 1923 föddes den äldsta personen som är registrerad med de namnet i sverige o totalt så finns de 65 st och de är ett namn som kmr växa större precis som pontus (stackars den ungen som får heta så) ska du ljuga så är ett bra tips lär dig utav moderaterna och inte sverigedemokraterna för de är dom som har satt oss i de nuvarande problemet i samhället med välfärd o deras jobb policy va ju skit lyckat med ökad arbetslösa, o ni tror SD är svaret på de frågorna så lycka till ni kmr får en större kuk i er än vad moderaterna gav hela de svenska riket !

2010-02-03 @ 20:08:19
Postat av: Invandraren

Du får tro va fan du vill, men svensk är jag inte. I övrigt så håller jag med dig om en sak, och det är att du är helt överlägsen....helt jävla sannslöst överlägsen på att snacka skit.

2010-02-03 @ 20:23:42
Postat av: Santos

jaja adolf vi säger så.. ge mig ett exempel på nått då !

2010-02-03 @ 22:59:35
Postat av: inv

santos din jävla KUK ta å köp en biljett å åk hem där öppnar du inte käften

2010-02-06 @ 11:32:48
Postat av: Anonym

santos din jävla KUK ta å köp en biljett å åk hem där öppnar du inte käften

2010-02-06 @ 11:36:13
Postat av: Invandraren

Ja...åk hem o kom inte tebaks! Sånna som dig vill vi inte ha här i Sverige!!

2010-02-06 @ 16:53:41
Postat av: MILO SOM HAR KUKEN I ERA MORSOR!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK DIG, ER, NI OCH ER ALLA! Fucking invandrare svennar hela fucking rubbet vad ni än låtsas vara och nu riktar jag mig mot folket inne på denna sidan endast!



Santos knullar er i arslet och jag tar över hans kondom och kör över er en gång till era patetiska horungar.



Jag vill se ER åka till ett annat land o våga öppna era fucking käftar så som ni "gör" här i Sverige, era fucking clowner.



"Åk tillbaka till ditt land" är det enda ni har o komma med.. era horer ni har inget eget land för o komma o säga att någon annan ska åka någonstanns.. Sverige är det MINST farligaste landet i världen fucking KURDERNA FRÅN BERGEN är farligare än er.



Så vakta era fucking tungor så det inte kommer en dag igen dåvärldskrigen bryter ut och ni behöver hjälp som ni alltid har gjort för då kommer ni få negerkuk i er.



FUCKING HOOOOORUNGAR SPECIELLT DU "INVANDRAREN"!

2010-02-06 @ 20:13:59
Postat av: Santos

haha de visar bara att jag hade rätt som vanligt ! snälla ta inte i så mycket med era ord ni skiter redan på er, de blir bara värre då.. där visade "invandraren" att han kör med SD taktik som aldrig fungerar "Postat av: Invandraren



Ja...åk hem o kom inte tebaks! Sånna som dig vill vi inte ha här i Sverige!!" hur kan man göra sig bort så lätt, du måste vara Jimmie åkesson för så ruten som du va där HAHAHAHA

2010-02-07 @ 01:15:17
Postat av: Santos

Ps spelar ingen roll vart jag e, håller aldrig käft för är inte en feg liten råtta som er och gömmer mig bakom en data ! fråga reinfeldt vad han fick höra senast han var i gbg. Sveriges ledare kunde inte ens få tyst på mig o alla andra o ni tror ni kan göra de på den här sidan!!!!!!!!!!!!!

2010-02-07 @ 01:18:43
Postat av: Invandraren

Loosers är vad ni är..... små sketungar som inte kan föra en vettig diskution utan blanda in fucking, knulla, hora o andra svärdomar. Ni blir lätt tuffa bak era stora o smutsiga ord.

Ni är, och kommer alltid förbli loosers!



2010-02-07 @ 10:13:57
Postat av: Santos

Jag vet inte om du är lika patetisk i den riktiga världen bland människor men om de är så mobbad som du e här så e ett tips o hoppa från e bro eller nått. den som är en skitunge är verkligen du ordet loser slutade jag använda när jag börja 9:an o de är 6 år sen ! o de ordet förknippas oftast med små barn eller fullvuxna människor som inte har lyckats få ett större ordförråd än ditt lilla loser som inte stavas med två oo utan ett ! så dra o göm dig i de rövhålet som du precis kröp ur för du kmr bara bli överkörd med allt du säger här ! ingen ide ens o försöka nått mot mig!!!!!

2010-02-07 @ 11:17:32
Postat av: Milo

"Invandraren" Har du funderat på att söka hjälp? Du verkar lida både utav schizofreni och storhetsvansinne.. försöker alltid få sista ordet, verka veta allt (enligt dig själv dvs.).. lite Hitler över hela dig..



OCh du vet hur det slutade för honom va, skulle backa undan om jag var du, så det inte slutar på samma sätt för dig med.

2010-02-07 @ 23:00:28
Postat av: Svensken

Milo och Santos bjäbbar ni fortfarande? Har ni inget liv. Typisk av er kommunister att blanda in mamma och kuk osv när ni blir arga, Men iblaned har ni fel eller rättare sagt folk håller inte med er och då börjar ni berätta och vad ni gör med era morsor. Det är inte lagligt i sverige

2010-02-13 @ 13:03:27
Postat av: Invandraren

Jag behöver ingen hjälp....men det gör tydligen ni två!

2010-02-13 @ 20:28:22
Postat av: Santos

hahaha ni är så roliga spelar tuffa nu bakom datan men håller käft när ni e ute, stå för era åsikter i allmänheten om ni verkligen vågar istället för att göra de från en data. VET ATT INGEN UTAV ER HADE VÅGAT GÖRA DE! Vi invandrare är för överlägsna ni försvinner i ert eget land vågar inte säga ett skit heller haha vänta om några år o kolla när hassan e den nya Statsministern och de kmr upp 5 nya moskeer o synagogor varje vecka! VA RIKTIGA MÄNNISKOR O SÄG ER ÅSIKT I ALLMÄNHETEN ELLER HÅLL KÄFT !

2010-02-13 @ 23:01:22
Postat av: Milo

Santos slösa inte mer av din tid eller energi på detta, det är en ödslan av din tid.



Det spelar ingen roll vad man säger dessa folk har och kommer alltid att vara de dom är, och nu menar jag inte "svensken" för jag har absolut inget emot svenskar vilkar jag definitivt inte tror att Santos har heller för den delen.



Det är bara dessa typer som har fastnat i tiderna, de har slutat att utvecklas och att hänga med.



Det är inte deras fel, de är kallhjärtade, kortsinnta och osäkra, det är därför de älskar att åka till thailand för att det är den ENDA platsen på jorden där deras sort är "accepterade" och då givetvis pga att de betalar för det.



Så än en gång till alla som läser denna blogg och anser att "svenskar" är horer och rasister tänk efter som jag har gjort, det är inte "svenskar" utan det är dom ungarna ni brukade kalla för mobbade i skolan, de som inte lyckades bli något i livet och nu tar ut det över de som har lyckats.

2010-02-14 @ 00:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0