Rosengård i Göteborg

Det var ett tag sen jag skrev något. Men jag har inte haft tid att skriva. Men nu verkar det som att Rosengård har kommit till Göteborg, eller rättare sagt Hisingen. Två nätter i rad har bilar satts i brand. Polis och brandkår som kommit till platsen har utsatts för stenkastning av ungdomar i området. Jag tror att detta kommer att bli värre nätterna framöver för ungjävlarna har sett att de får publicitet av tidningar och av TV.

Man kan undra var ungdomarnas föräldrar är? Har de någon aning om var deras barn hittar på? När jag växte upp var polisen något man inte bråkade med. Men dagens ungdomar verkar söka upp polisen när tristessen satt in. De som bråkar är invandrare som vill in i gängen kanske en och annan svensk. Det börjar med några stycken men de blir fler och fler som går med.

Jag tycker att man skall tillkalla insats styrkan för att rensa upp, det är lika bra att ungarna bekantar sig med den svenska polisen. Det går inte att kvarter poliser går runt och fjantar. Nej ta i med hård hanskarna, bemöt stenar med kulor . Det är dessa ungar vana från sina hemländer.


Kommentarer
Postat av: Malin

fortsatt har dom ju för fan gjort i natt med...!!! Blir så jävla trött på sådana idioter

2009-08-21 @ 11:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0