Fredag- Det är bättre nu

Det har gått två dagar sedan jag tog bort Kim. Nu går det lättare jag saknar henne fortfarande men nu vet jag att hon inte lider längre. Igår så tyckte jag att det var för tyst i lägenheten så jag tog bilen och tankade den full. Jag hade ingen färdplan men jag hamnade på Orust. Jag hade hamnat på Kims favoritplats. Det var här hon sken upp som hund. Hon gillade att vara bonnhund, att bara strosa omkring och filura var hennes grej. Jag hade tänkt att hon skulle få en fin sista tid på landet hos syrran, men då fick Kim för sig att hon inte gillade katter och försökte mörda katten mitt i natten. Detta gjorde att Kim fick flytta hem igen. Kanske saknade hon mig?

För hon var ingen ond hund tvärt om hon var den snällast hund jag träffat. Så det med katten var en chock, men hon gillade väl inte katter.


På Orust fick jag träffa min häst Avantasia, hon är fin och snäll. Hon gillar att bli klappad av mig tror jag. Fast man vet inte med hästar de är luriga. Jag är rädd för hästar men inte för Avantasia men jag går inte bakom henne. Jag går inte bakom någon häst. Imorgon skall Avantasia in på Åby och gå ett jobb, så då skall jag dit och titta.

Snart är den arga bloggaren tillbaka Men jag använder denna blogg för att skriva av mig och det funkar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var väldigt tomt i lägenheten igår när jag kom hem från jobbet, klarade bara av att vara hemma i en halvtimme sen var jag ute och promenerade, kändes konstigt att gå ut utan Kim men jag gick hennes och min "väg" och kände mig lugn och nu känns det bättre. Kim kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, vilket inte många får äran att ha.



Skönt att höra att du åkte ut till Kims favorit ställe det var så härligt att se henne springa lös på den stora gräsmattan letandes efter en boll eller annat. Hon saknade dig garanterat när hon gjorde detta mot katten.



Hon var snäll, tillgiven, gosig, busig helt enkelt underbar :=)

2009-08-07 @ 17:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0